Albert Plesmanweg 57

Albert Plesmanweg 57
View imageView imageView imageView image

Contact details

Contact
Schaub & Partners Bedrijfshuisvesting B.V.
Address
Westplein 5
city
3016 BM Rotterdam
Country
NETHERLANDS
Phone
0104223220
Internet
more-info

Betreft:

Gerenoveerde kantoorruimte beschikbaar van totaal 558 m2 gelegen op de 1e verdieping en 4e verdieping aan de Albert Plesmanweg 57 te (3088 GB) Rotterdam (Waalhaven). De 4e verdieping biedt turn-key huurmogelijkheden vanaf circa 29 m2 kantoorruimte.

 

Locatie:

Het gebouw is gelegen in het Waalhaven-Zuid gebied in de directe omgeving van met name bedrijven en instellingen die zich bezig houden met activiteiten die gelieerd zijn aan de haven en de transportsector. Gerenommeerde bedrijven als de Broekman Groep, Argos Oil, Evergreen, Hapag Lloyd, C. Steinweg Handelsveem, Eimskip, Alcoa, Samskip en Smit Internationale zijn reeds gevestigd in de directe omgeving.

 

Bereikbaarheid:

De bereikbaarheid is zowel met eigen als met openbaar vervoer goed te noemen. Het bedrijventerrein Waalhaven Zuid ligt vrijwel direct aan de A15 centraal tussen de op- en afritten Pernis en Charlois. De A15 maakt onderdeel uit van de Ring Rotterdam. Daarnaast is het centrum van Rotterdam snel te bereiken via de Maastunnel. Met het openbaar vervoer is het gebouw prima te bereiken met de buslijnen 68, 69, 71, 72 en 74, deze rijden van en naar de metrostations Zuidplein en Slinge.

 

Oppervlakte:

1e verdieping:                                348 m2    kantoorruimte;        

4e verdieping:                                210 m2    kantoorruimte;

totaal                                               558 m2    kantoorruimte.

Huurmogelijkheden vanaf circa 29 m2 kantoorruimte.

 

Unit verdeling

De 4e verdieping wordt tevens aangeboden in kantoorunits met gemeenschappelijk gebruik van de onlangs vernieuwde pantryvoorziening. Er zijn huurmogelijkheden vanaf circa 29 m2 kantoorruimte, de indeling met bijbehorende huurprijs is als volgt:

Kantoorunit

Oppervlakte in m2

Huurprijs per maand*

4.1

29

€ 325,--

4.2

29

€ 325,--

4.3

42

€ 475,--

4.4

55

€ 625,--

4.5

55

€ 625,--

* Exclusief servicekosten en BTW

 

 

Parkeren:

Onder en achter het pand zijn diverse parkeerplaatsen beschikbaar. Het pand biedt een uitstekende parkeernorm van 1:44.

 

 

Kenmerken & voorzieningen:    

- Systeemplafond met verlichtingsarmaturen;

- Pantryvoorziening;

- Toiletgroep(en);

- Kabelgoten;

- Intercom;

- Liftinstallatie;

- Aanwezige airconditioning;

- Aanwezige zonnescreens;

 

Huurprijs:

Kantoorruimte            :                    € 110,-- per m2 per jaar;

Parkeren                     :                    € 350,-- per parkeerplaats per jaar.

 

Bovengenoemde huurprijzen zijn exclusief servicekosten en BTW.

 

Servicekosten:

De servicekosten voor deze kantoorruimte bedragen € 40,-- per m2 per jaar exclusief BTW als

voorschotbedrag ten behoeve van de navolgende levering en diensten:

  • gasverbruik inclusief vastrecht;

  • elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;

  • elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van het gehuurde;

  • waterverbruik inclusief vastrecht;

  • onderhoud buitenterrein en groenvoorziening;

  • onderhoud en periodieke controle van de brandblusapparatuur en brandmeldinstallatie;

  • onderhoud en periodieke controle van de noodverlichting;

  • onderhoud en periodieke controle van verwarmings-, koel- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s) en de hydrofoorinstallatie(s);

  • onderhoud van periodieke controle van glazenwasinstallatie(s);

  • onderhoud van de gemeenschappelijke verlichting;

  • onderhoud en periodieke controle van de liftinstallatie(s);

  • onderhoud zonwering (handmatig en elektrisch);

  • onderhoud en periodieke controle van gebouwbewakingsinstallatie;

  • huur afvalcontainer, het afvoeren van huisvuil, inclusief het reinigingsrecht;

  • schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten (waaronder de sanitaire groepen), beglazing buitenzijde, beglazing binnenzijde gemeenschappelijke ruimten, terrassen, gevels, parkeer terrein;

  • sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep e.d.;

  • ongediertebestrijding;

  • gebruikersheffingen zoals verontreinigingsrechten etc.;

  • assurantiepremie binnen- en buitenbeglazing;

  • interieurbeplanting/huur kunstwerken;

  • dakinspectie en onderhoud;

  • gevelreiniging;

  • gladheidbestrijding;

  • de te betalen lonen, belastingen en sociale lasten van personeel dat (mede) ten behoeve van het gehuurde bij verhuurder in dienst is;

  • administratiekosten van 5% over de totale kosten van leveringen en diensten en speciale voorzieningen.

      

    Huurtermijn:

    5 jaar + aansluitende verlengingsperioden van telkens 5 jaar. Afwijkende huurperioden zijn bespreekbaar.

     

    Huurbetalingen:

    Per kwartaal vooruit te voldoen.

     

    Huurprijs indexering:

    Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks “CPI-Alle Huishoudens” Laag (2006=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS).

     

    Omzetbelasting:

    Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. In geval huurder de BTW niet kan verrekenen zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.

     

    Bankgarantie:

    Huurder dient een bankgarantie te stellen ter grootte van een bruto kwartaalverplichting. Dit wil zeggen 3 maanden huur te vermeerderen met servicekosten en BTW over beiden.

     

    Huurovereenkomst:

    Conform standaard ROZ-model kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW (versie juli 2003).

     

    Aanvaarding:

1e verdieping                              :       per direct mogelijk.

4e verdieping                              :       per direct mogelijk.